UWAGA! Dołącz do nowej grupy Rypin - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Ogłoszenie o nieczynności Urzędu Miasta Rypin w dniu 10 listopada 2025

Albert Lademan

Albert Lademan


Mieszkańcy Rypina powinni być świadomi, że w dniu 10 listopada 2025 roku Urząd Miasta będzie nieczynny. Decyzja ta została podjęta w związku z dniem wolnym przypadającym za 1 listopada 2025. Z tego powodu, wszelkie sprawy urzędowe w tym dniu nie będą mogły być załatwione w tradycyjny sposób. Oprócz standardowych godzin zamknięcia, ogłoszenie to dotyczy również szczególnych przypadków, takich jak sporządzenie aktu zgonu.

W przypadku konieczności załatwienia spraw związanych z aktami stanu cywilnego, mieszkańcy mogą skontaktować się z Kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego. Dyżur będzie pełniony w godzinach 9:00-14:00, a dodatkowo dostępne jest wsparcie telefoniczne pod numerem: 54 280 96 16. Taka organizacja pracy ma na celu zapewnienie mieszkańcom Rypina niezbędnej pomocy nawet w dniu, kiedy główny urząd jest zamknięty.

Warto również pamiętać o wprowadzeniu ewentualnych zmian w planach związanych z wizytami w urzędzie, z uwagi na jego nieczynność. Mieszkańcy są zachęcani do planowania swoich spraw urzędowych na inne dni, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych komplikacji. Informacje o przyszłych zmianach w godzinach otwarcia urzędu oraz innych ważnych wydarzeniach będą na bieżąco publikowane w lokalnych mediach i na stronie internetowej Urzędu Miasta.

Źródło: Urząd Miasta Rypin


Oceń: Ogłoszenie o nieczynności Urzędu Miasta Rypin w dniu 10 listopada 2025

Średnia ocena:4.53 Liczba ocen:9


Zobacz Także